یکشنبه، اردیبهشت ۱۲، ۱۳۸۹

 

قربون

یا هو
قربون
برق چشاتو قربون
ناز صداتو قربون
هوا که پاییز می شه
تو گل بهارو قربون
قد و بالاتو قربون
ناز و اداتو قربون
دلم که غمگین می شه
حکم خدا رو قربون
برق چشات ، ناز صدات ، قد و بالات ، ناز و ادات
من سر تا پاتو قربون
آه دلت رو قربون
اشک چشت رو قربون
وقتی که آروم می شی
وای نفساتو قربون
لج بازیاتو قربون
خودخواهیاتو قربون
کاشکی که آدم بشی
آرزوهامو قربون
برق چشات ، ناز صدات ، قد و بالات ، ناز و ادات ، آه دلت ، اشک چشت ، لج بازیات ، خودخواهیات
من سر تا پاتو قربون
صدای پاتو قربون
وای که چشاتو قربون
دلم که تنها می شه
باز هم خدا رو قربون
لوس بازیاتو قربون
قهر بازیاتو قربون
سکوت که بر پا می شه
آخ گریه هامو قربون
برق چشات ، ناز صدات ، قد و بالات ، ناز و ادات ، آه دلت ، اشک چشت ، لج بازیات ، خود خواهیات ، صدای پات ، وای که چشات ، لوس بازیات ، قهر بازیات
من سر تا پاتو قربون

نظرات: ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]





<< صفحهٔ اصلی

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

اشتراک در پست‌ها [Atom]