جمعه، اسفند ۲۸، ۱۳۸۳

 

جدید ترین روش های لاغری و تناسب اندام به مناسبت نوروز

حالا که دم عیده دنبال یه عیدی خوب می گشتم تا به شما دوستان عزیز و بزرگوار تقدیم کنم . خیلی گشتم و فکر کردم تا به این نتیجه رسیدم که یک سری از جدید ترین روش های لاغری و تناسب اندام رو خدمتتون ارائه دهم که شما رو از هر نوع رژیم غذایی و یا پوشیدن لباس و گن یا از این چسب جدیدا بی نیاز می کنه . و اما روش ها:
یک – تو این روزها که دید و بازدید رونق می گیره اگه جایی رفتین حتما به این مساله دقت کنین که کی ممکنه به شما یک اپسیلون ثانیه دیر سلام کنه یا جواب سلامتون رو دیر بده یا مثلا به سوالی که می کنید و اصلا هم به شما ربطی نداره ناقص و سر بالا جواب بده یا هر جوری که شما خوشتون نیاد .
دو –خوب دقت کنید ببینید فک و فامیل به لوازم و تزئینات خونشون چیزی اضافه کردن یا نه یا مثلا لوازم قدیمیشون رو به روز کردن یا نه ؟
سه –خوب دقت کنید ببینید کدوم فامیلا و دوستان با چیزایی از شما پذیرایی می کنن که خوب ممکنه خیلی اعلا و درجه یک نباشه .
چهار –حواستون رو جمع کنید که آیا کسی از اقوام و آشنایان نسبت به سال گذشته وضعش خیلی توپ تر شده یا نه؟
پنج –خوب و کامل عروس جدیدا و داماد جدیدا رو زیر نظر بگیرین ببینین چه معایب و اشکالاتی می تونین ازشون بیرون بکشید ؟
شش –خوب پرس و جو کنید ببینید کدوم بچه های فامیل مدرسه ی غیر اتفاعی می رن .
هفت –معدل همه ی بچه های فامیل رو بپرسین ودقت کنید که کدومشون معدلش از بچه ی شما بیشتر شده . حتی یک صدم .
اگر هر کدوم از موارد بالا رو رعایت کنید و موفق بشین می تونید بهانه ی خیلی خوبی پیدا کنید که ساعت ها در موردش حرص بخورید و حرف بزنید که خوب چون انرژی زیادی از شما می گیره می تونه به لاغریتون کمک کنه . اگر هم نتونستین در موارد بالا موفق عمل کنید خوب بازهم روش های دیگه ای هست . مثلا می تونید ببینید کدوم فرد حرف حق می زنه یا لااقل حاضر نیست هر چیزی رو راحت بپذیره یا به هر نحوی حال می کنید که ازش خوشتون نیاد . اون موقع می تونید خیلی راحت اونو به عنوان یک روانی آنارشیسم معرفی کنید و هزار جور حرف براش در بیارین و خلاصه اون بد بختوبکنید سیبل فامیل . اگه خیلی بی عرضه بودین و در این مورد هم نتونستین موفق عمل کنید می تونید به ساده ترین چیزها الکی و بدون هیچ علتی گیر بدین و هی حرص بخورین و حرف بزنید و لاغروخوش اندام شین .
یه وقت خدایی نکرده فکر نکنید من می خوام بنیاد خونواده و فامیل و دوستی های شما رو متزلزل کنم ها ! نه من فقط می خوام شما از اندام شکیل تری برخوردار بشین .
در هر صورت سال نو مبارک و به امید سالی پراز دوستی صلح و صفا و صمیمیت و دوستی و یکرنگی و واقع بینی و درست اندیشی و سلامتی و خلاصه در یک کلام ... انسانیت
عرفان چشمه 28/12/83

نظرات:
erfan jan webloget ro didam/ kheili jaleb o dar eine hal amoozande bood/ in matlabe akharet ham ke dige harf nadare/ jedan behet tabrik migam/ omidvaram dar ayandeyi na chandan door shahed e karhaye kheli kheli alitari az janebe to bashim (ye khorde shabihe payame tablighati e akhare mize gerdhaye seda o simayi bood)
 
tarjih midam rejim begiram ta in hamechizo yadam negah daram
:) (age gofti manie inyeki chie)
omidvaram sale khoobi dashte bashi
 
ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]





<< صفحهٔ اصلی

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

اشتراک در پست‌ها [Atom]