دوشنبه، اسفند ۲۴، ۱۳۸۳

 

امان از شایعات

می گن درمورد هنرمندان شایعه و حرف و حدیث زیاده . اما من که هنرمند نیستم . من هنربندم . یعنی به هنربندم . یعنی ... . اصلا ولش کن می خوام چیزه دیگه ای بگم . نمی دونم چرا چند وقته این قدر بازار شایعه در مورد من رونق پیدا کرده . به خدا من این قدر آدم مهمی نیستم که اینا این قدر رو من وقت می ذارن و شایعه درست می کنن . دیگه یواش یواش داره کاسه ی صبر منم لبریز می شه . همین یکی دو ماهه پیش بود که هر کی از فامیل و دوست و آشنا و همسایه و ... بنده رو می دید می گفت : ( به ! آقا عرفان ! شنیدم از دانشگاه انصراف دادی ! ... ) خلاصه پدرم در اومد تا تونستم به این عزیزان که نمی دونم چرا فقط گهگاهی نگران بنده می شوند آن هم در مواقع خاص بفهمانم که نه بابا من فقط گفتم که اگر سال دیگه تو کنکور هنر قبول شم شاید از رشته ی فعلی ام انصراف دهم . تازه تا جایی که یادم می یاد من در جمع سه چهار نفره این حرف رو زده بودم ...
هنوز گرد خستگی و آزردگی این شایعه از روح و جسمم پاک نشده که کوتاه مدتی است هر که بنده را می بیند می فرماید : ( به ! آقا عرفان ! شنیدم فلانی دوست دخترته < زیدته > ! شنیدم با فلانی دوستی ! ... ) آقا جان ! بنده همین جا در سلامت کامل روح و جسم به همگان اعلام می دارم که بنده تا به حال دوست دختری ( زیدی ) نداشته ام و الان هم ندارم . آینده هم با خداست .
هر که هر جا هر وقت هر چه می خواهد بیاندیشد .
هر که می خواهد بگوید / هر چه می خواهد
هر چه می خواهد بگوید / تلخ یا شیرین
و قول بزرگواران کاسب و مغازه دار : ( دوست دختر < زید > ندارم . لطفا سوال نفرمایید . )
عرفان چشمه 24/12/83

نظرات:
bandeh khoda erfan jan albateh to khoneh vadaTon Anten ziyadeh .
 
ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]





<< صفحهٔ اصلی

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

اشتراک در پست‌ها [Atom]